michellemiezenbeek.reismee.nl

Het is bijna zover!

Nog een paar dagen, dan is het zover! Dan stap ik in het vliegtuig om aan het begin van de avond aan te komen in Chios, dan begint mijn avontuur.

Ondertussen ben ik heel nieuwsgierig naar hoe het daar zal zijn, waar ik woon, wie er nog meer zijn, wat mijn werkzaamheden zullen zijn. Ik heb echt geen idee. Door blogs van anderen en hun Facebookpagina krijg ik soms een beetje beeld over het dagelijks werk en leven daar, maar ja, ook dat zijn persoonlijke ervaringen of moment opnames. Kortom, we gaan het gewoon allemaal wel zien.

Afgelopen weken heb ik steeds een beetje verzameld wat ik mee wilde nemen. Het logeerbed was de plek om alles neer te leggen. Om vervolgens te bedenken dat ik sommige kleren ook gewoon nog aan wilde en er dus weer weg te halen. Nu is toch alles wel wat definitiever: kleren gewassen, zonnebrand gekocht, overige spullen verzameld. Vanmorgen toch nog wat kleren aan de kant gegooid, want ja, met het mooie weer hier kon ik me beter inbeelden hoe 20 graden voelt en wat handig zou zijn kwa kleren (zomerkleren dus). Daarna heb ik alles in mijn backpack geprobeerd te proppen. Voor nu past het net, maar er moet nog wel wat bij (schoenen, stroopwafels, toilettas..), dan maar de flightcase ook volproppen?

Sinds enkele weken ook contact met de persoon die over de schoolplanning gaat, voor al mijn vragen. En daarnaast omdat zij graag wilden weten bij welke leeftijd ze mij konden inplannen. Waarschijnlijk de 'primary school' dus.

Nu alle laatste eindjes aan elkaar knopen. Daar heb ik ook net maar een lijstje van gemaakt. Dan kan het alleen nog maar goed komen toch?

Reacties

Reacties

Nienke

Hoi Michelle,
Super leuk dat je dit gaat doen! Echt stoer van je!
Ik ga je zeker volgen,
Liefs, Nienke

Mam

Hoi lieve mies,
Een mooi avontuur en jij durft hem aan te gaan, stoer met vast mooie maar ook minder mooie dingen wens je heel veel goeds . Lieve gr????

pm

Michelle, Spannend! en stoer idd. hartstikke goed dat je dit gaat doen. mooie ontmoetingen toegewenst.
en veel plezier! gr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!