michellemiezenbeek.reismee.nl

Stapels formulieren..

Nou, hier is ie dan.. Mijn allereerste verhaaltje hier. En dan ben ik 'pas' over anderhalve maand weg.. Wel spannend hoor, het komt steeds dichterbij. Maar voor het dan het moment van verhuizen is, heb ik nog zoveel te doen. Ik heb al een map vol met papieren, informatie, formulieren. Er zijn nog wat formulieren onderweg, bijvoorbeeld voor het aanvragen van een ov-vergoeding. Maar dat kon pas als je je ingeschreven had voor het nieuwe studiejaar en dat ook weer helemaal verwerkt was. En dan moest je nog een handtekening halen op school.. Kortom, een hoop gedoe al dat regelwerk..

Vandaag kwam er een grote dikke envelop met de post, voor mij. Hij kwam van Windesheim, om mij te vertellen dat er niet geloot hoeft te worden voor een erasmusbeurs, kortom: Ik krijg hem! Alleen zaten er in die envelop ook nog formulieren die ik in moet vullen en zo snel mogelijk in moet leveren + nog een hele lijst dingen die ik moet doen als ik daar ben en als ik terug ben.

Daarbij heb ik vorige week mijn kamer op kamernet gezet. Binnen 24 uur had ik 5 enthousiaste mensen die wel tijdelijk in mijn kamer wilden wonen. Ik heb er 3 uitgenodigd om te komen kijken en alle 3 waren ze enthousiast en ook wel geschikt. En dan volgt het moeilijkste: een keuze maken.. Want ja, wie moet je nou kiezen als ze allemaal leuk, aardig en geschikt zijn? Gister heb ik de knoop doorgehakt en iemand gemaild. Nu moet ik de huisbaas bellen voor een afspraak. Mijn kamer heb ik maandag ingepakt, leeggehaald en alles naar Haarlem verhuist (Ik leef hier dan ook echt in een puinhoop, met een looppad naar mijn bed en bureau).

Ondanks al dat regelwerk leef ik er ook wel naar toe. Ik ben langzaamaan aan het bedenken wat ik allemaal mee wil enzo. Mijn contactpersoon daar regelt een kamer voor mij, dus dat scheelt mij weer regelwerk.

Zo, dat lijkt me genoeg voor mijn eerste berichtje. Later meer :)

Reacties

Reacties

Ivanka

Nog 'maar' anderhalve maand ja want jeetje de tijd van dat je het idee kreeg naar dat het nu ook werkelijk gaat gebeuren is ook zó snel gegaan!
Jammer van al het regelwerk, maar ik weet zeker dat jij nu veel meer verstand hebt van alle instanties dan iedereen die thuis blijft (ik weet wel wie ik om hulp moet vragen, mocht ik ooit naar het buitenland gaan!) Ghehe.
Meisje, succes in de bende, maak er nog even een thuis van want in de 1,5 maand moet je natuurlijk wel goed je rust en ruimte pakken op de zeldzame momenten ;)

Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!