michellemiezenbeek.reismee.nl

We zijn er bijnaaaa, maar nog niet helemaal

Op dit moment staan er achter mij in mijn kamer 2 kratten met dingentjes die ik mee wil nemen. Ik had veel meer in gedachten, maar vorige week kreeg ik een mail met wat er allemaal al in mijn kamer staat en wat er voor me geregeld wordt en geloof mij.. dat is veel! Wel fijn hoor, dan hoef ik niet alles zelf te regelen of mee te slepen (niet dat ik daar last van heb in de auto). Ik hoef niet eens mijn eigen kussen en dekbed mee te nemen, maar ik denk dat ik dat wel doe en die daar is maar als reserve gebruik in de koude Deense winter..

Ook kreeg ik van mijn contactpersoon een mail met daarin per dag wat we moeten doen, wat er gebeurd en wie we ontmoeten. Echt heel handig en fijn. Nu krijgt het echt vorm en noem me maar een controlefreak, maar ik wil weten wat ik kan verwachten en dat weet ik nu! Daarin staat ook wie mijn buddy wordt: Helene. Bij haar stond niet alleen haar naam, zoals bij de buddy's van de mijn Portugeze studiegenoten, maar ook een toelichting (die ik van verbazig een tweede keer moest lezen): 'Speaks a bit Dutch'. Dat had ik dus echt niet verwacht, maar het is zeker leuk!

Nu heb ik naast mij weer een stapel geprinte formulieren liggen voor in mijn mapje. Dat arme ding valt bijna uit elkaar, misschien moet ik eens een dikke map zoeken om al mijn papierwerk in te bewaren. Nu is het papierwerk in Nederland rond :)

Dat was het deel 'Denemarken', want morgen ga ik eerst een weekendje naar Brugge om toch een beetje vakantie te vieren en te ontspannen. Vandaag heb ik mijn nieuwe fototoestel binnen gekregen, net op tijd om mee te nemen. Dus daar ga ik me nu eerst maar mee bezig houden :)

(voor iedereen die dit leest en zich aangesproken voelt: 24 augustus ben ik even thuis en zijn jullie allemaal uitgenodigd op mijn kleine afscheidsparty! Mail volgt, zo niet en je wilt wel komen, laat maar weten :))

Reacties

Reacties

Ivanka

Wat komt het al toch tastbaar dichtbij he.. poeff.. Je doet het allemaal maar goed dat regelwerk. Stoere jij!

Marijke

Hee die Michelle.... gaaf hoor. en het gaat nu echt snel.
Erg leuk maar ook heel dapper. xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!