michellemiezenbeek.reismee.nl

Het is zover!

Mijn spullen staan in de auto, mijn kamer is een soort van opgeruimd en mijn laptop klap ik bijna dicht. We drinken nog even een kopje koffie met zijn alle en vertrekken dan richting Denemarken! Mijn vader gaat me brengen en Nienke gaat mee. We hoeven er pas morgen te zijn,dus we gaan gewoon lekker rustig aan doen.

Gister heb ik iedereen gedag gezegd, waarmee ik het mezelf eigenlijk alleen maar moeilijker maak. Ik ben toch over 3 weken weer terug? Ga nog een week met een aantal op kamp, en dan moet ik nog een keer afscheid nemen. Maar dat maakt verder ook niet uit.

Ik heb net de planning voor mij en de Portugeze meiden in mijn agenda gezet. Morgen dus melden bij mijn contactpersoon, de anderen komen dan ook en onze buddy komt kennis maken. Daarna laat ze zien waar ik ga wonen en gaat onze buddy ons wegwijs maken in Randers en ons helpen met het regelen van een buskaart enzo.

Woensdag begint de taalcursus en moet ik daarna naar de Danish Office om een verblijfsvergunning te regelen.

We gaan later die week nog een keer met onze buddy's ergens wat drinken, er is een jongen die goedkope tweedehands fietsen voor ons gaat zoeken.. Nou ja, genoeg leuke dingen dus!

Voor nu blijft het hierbij, maar ik zal snel weer wat schrijven als ik op mijn kamertje daar zit, inclusief foto's natuurlijk.

Liefs, Michelle

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!