michellemiezenbeek.reismee.nl

Zumba, vermoeidheid en stage..

Sinds de afgelopen blog is er niet zoveel gebeurd.. Maar genoeg om (dit keer) een kleine update te geven.

Er is hier een afgestudeerd psychomotorisch therapeut die zumba lessen geeft, in combinatie met ontspanning. Onze contactpersoon heeft voor ons geregeld dat we daar gratis aan deel kunnen nemen om te zien hoe je je vak aan kunt vullen. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik toch een totaal andere invulling aan PMT geef dan de mensen hier.. Maar goed, woensdagochtend, 8 uur, wij naar zumba. Het eerste wat opvalt: alleen maar oude mensen.. We haalden de gemiddelde leeftijd drastisch omlaag. Goed voor mij met mijn stijve lichaam, voel ik me daar niet zo alleen in

Wink
Sinds die ene keer gaan we zo vaak we kunnen, gewoon om wat te doen. Het is niet dat ik het erg leuk vind of veel aansluiting heb met de oude dames, maar vooral om even te bewegen, nieuwe energie op doen.

Deze week is mijn energielevel wat laag. Waarom? geen idee, ik ga echt op tijd naar bed.. Nieuwe indrukken gaan op een gegeven moment hun tol eisen denk ik.Enals je energieloos bent, ben je vatbaarder voor emoties..Dus deze week is het allemaal even wat minder makkelijk. Het vele op je kamer zitten, gaat eenzaam voelen en het verlangen naar een vertrouwde knuffel wordt steeds groter.

Dan is er ook nog wat spanning vanwege mijn stage, zondag ga ik naar de middle of nowhere (Varde, Zuid-west Denemarken) voor stage. Dan slaap ik 4 dagen bij die therapeut in huis.. Toch beetje spannend.. Daarna door naar een klasgenoot, om daar het bed van een van haar zoons te vullen (Zuid-Oost Denemarken) omdat school heeft bedacht dat we ook wel een dagje mee kunnen observeren in een creche.

Intensieve week dus.. Gelukkig kan ik vrijdag Anne-Xander van de bus halen en even een weekje bijkomen (inclusief de vertrouwde knuffels)

Laughing

Binnenkort een lange update denk ik..
Liefs, Michelle

Reacties

Reacties

Ivanka

Een hele dikke virtuele knuffel en een chocokoekje in stukjes door de internetkabel, gewoon omdat het (niet) kan...
Veel liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!