michellemiezenbeek.reismee.nl

Laatste week!

Daar is ie dan, mijn laatste week in Denemarken. Volgende week zondag zit ik in de auto op weg naar huis en zit mijn erasmus-avontuur erop. Wat gaat de tijd dan eigenlijk snel.. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik mijn kamer hier weer terug in dozen moet stoppen, waar moet ik beginnen? Eerst nog maar even een paar dagen lekker genieten hier.

Donderdagavond ben ik alleen naar de disco hier op het studentencomplex geweest. Ik moest nog post voor Mariana afleveren bij Daniel, die werkt daar. Ik heb weer nieuwe mensen leren kennen en mijn tafelvoetbalskills bijgewerkt. Daarna afscheid genomen van Daniel, want die zit nu in Portugal.. Best gek hoor, ik ben helemaal niet bezig met het idee van afscheid nemen.

Vrijdag ben ik naar Ã…rhus gegaan, zelf. Lekker gewandeld in een mooi bos langs de kust. Kortom, je loopt in het bos en kijkt uit over de zee en de kustlijn van Denemarken en dan was het ook nog eens prachtig weer. Daarna door naar de stad gelopen en rond een uur of 3 de bus naar de Ikea gepakt. Daar zouden Jan en Kamila heen gaan rond die tijd en aangezien ik toch in de buurt was nu, ga ik toch gezellig mee? De Deense ikea is dus bijna precies hetzelfde als de Nederlandse, maar het was wel gezellig.

Gister heb ik met Jan en Kamila gezwommen. En dan lig je in het zwembad en kom je erachter dat ze beide eigenlijk niet zo goed kunnen zwemmen. Dus Jan heb ik wat bijscholing gegeven (wat heel anders is dan de kindertjes van zwemstage vorig jaar). Zoals de meeste Deense zwembaden hadden ze ook een stoombad en een sauna, kortom, ik ben weer klaar voor mijn laatste weekje hier (met spierpijn en al).

Morgen ben ik jarig, word ik officieel volwassen. Best gek om dat hier te vieren. Ik ga het ook niet echt vieren.. Mijn klas krijgt een cakeje (jaja, hier in Denemarken doen we gewoon nog aan cakejes trakteren, maakt niet uit hoe oud je wordt) en 's middags ga ik ijs eten met Jan en Kamila. 's Avonds ga ik misschien even naar de keuken van de buren, daar is het meestal wel gezellig. Ik zie het wel!

Nu eerst een lijstje maken met wat ik eigenlijk allemaal moet regelen, laten ondertekenen, etc..

Reacties

Reacties

Nienke

Michelle!
Laatste nachtje 20!! Laatste weekje Denemarken!!
Alvast van harte gefeliciteerd! Veel plezier morgen!
Bijzonder om het daar te vieren! Maar hier vieren we het natuurlijk ook als je thuis bent!
Geniet van je laatste weekje en veel succes met de alles inpakken en afsluiten!
Dikke knuffel!!

PeterM

Yep, oudejaarsavond voor jouw. Alvast gefeliciteerd, Nienke was me net voor zie ik. Veel plezier morgen!
tot ziens!!

he lieve Miesje,

heel veel plezier deze dag en nog deze week.
en natuurlijk ook gefeliciteerd met je 21 ste verjaardag!
ben trots op je

groetjes xx

he lieve Miesje, (mam)

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!